פרה כחולה

היא חברת אסטרטגיה ומיתוג אסטרטגי.

החברה מלווה חברות וארגונים במגוון של תהליכים ששואבים את כוחם מהבנה צרכנית, תרבותית וטכנולוגית.

מייסד החברה הוא אסף חתוכה, עם מעל 15 שנות ניסיון בענף האסטרטגיה והפרסום. בתפקידו האחרון ניהל אסף את מחלקת האסטרטגיה של מקאן אריקסון, משרד הפרסום הגדול בישראל וכיהן בו כחבר הנהלה.

החזון של החברה הוא

"לאתר הזדמנויות שיווקיות ולהגדיל ביקושים באמצעות אסטרטגיה יצירתית".

בעידן בו השווקים צפופים וזירות שיווקיות פנויות הן 'מצרך נדיר', יתרונה של החברה נעוץ ביכולת לשלב בין חשיבה אסטרטגית 'קרה' ובין יכולות רגשיות ויצירתיות כגון: הבנה מעמיקה בטרנדים ותופעות תרבותיות ויישום תהליכי חשיבה יצירתיים כחלק אינטגראלי מהחשיבה האסטרטגית.

חברת פרה כחולה משתפת פעולה עם חברות המיתוג ומשרדי הפרסום המובילים בכדי ליישם את האסטרטגיה בצורה אפקטיבית ומעוררת השראה.

שירותי אסטרטגיה שיווקית

הסיבה המרכזית בשבילה אנחנו קמים בבוקר: ההזדמנות לאתר הזדמנויות שיוצרות שירותים, מוצרים או מהלכים שיווקיים חדשים. בחלק מהמקרים אנחנו מלווים את הלקוחות באופן קבוע. בחלק מהמקרים אנחנו מגיעים לפרויקט שיש לו התחלה וסוף.
המהלכים אותם אנו מובילים הם שונים ומגוונים, בניהם: תהליכי מיתוג אסטרטגיים, בניית חזון עסקי ושיווקי לחברות, ניהול תהליכי חדשנות, סיוע בבניית תוכניות עבודה שיווקיות, פיתוח שמות, בניית מצגות אסטרטגיות פיתוח אסטרטגיה תקשורתית ופרסומית ועוד.

שירותי פלנינג

גיבוש אסטרטגיה פרסומית לחברות ומותגים, בין אם מדובר במיתוג מחדש, בעבודת פלנינג לקמפיין חדש או בחשיבה על שמות וקונספטים קריאטיבים.

בניית מצגות אסטרטגיות

מצגות הפכו מזמן לצורך מרכזי בהעברת מסרים. לטעמנו, המצגות הרגו קצת את המציג והפכו ל-SHOW שבמרבית המקרים גונב את ההצגה והמציג, אלא אם כן מדובר במצגות עסקיות. פרה כחולה עוסקת בניית מצגות עסקיות או מצגות לכנסים חשובים. אנחנו לוקחים חלק בגיבוש הנרטיב והסיפור ועד לעיצוב המצגת. פחות פיצוצים ויותר דגש על טקסטים ותמונות מעוררות השראה

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio