בתחום הבנייה ותעשיות הבניה עיצוב ולייף סטייל הפכו להיות אחד הנושאים הכי חשובים בקבלת החלטות. לא במקרה מרבית המותגים בין אם מדובר באסלות תלויות, חיפויים או ברזים מדברים לייף סטייל ומזהים את עצמם עם חווית עיצובית ואסתטית מובילה. מאידך, המותג קליל, המותג המוביל בתחום המפתחים (חלונות ודלתות) נשאר מותג פונקציונאלי. האתגר בקמפיין הזה היה לעשות מתיחת פנים למותג הישראלי הוותיק ולזהות אותו כמותג קוסמופוליטי מעודכן ולאותת לצופים שקליל הוא מותג לאנשים שמבינים בעיצוב