מתייחסים להולכי הרגל כמו בני משפחה

תמצית האסטרטגיה

קמפיין זה היה הקמפיין הראשון בו שיתפתי פעולה עם הרשות לבטיחות בדרכים. ההמלצה המרכזית שלי בבניית האסטרטגיה הייתה לעבור משיח על אכיפה והמחשת הסכנה לשיח על תרבות ונורמות התנהגות. למה ? כי במשך שנים התמקדו בהמחשת הסכנה. יתרה מכך, במחקרים שערכתי גיליתי שאנשים מכירים את הסכנה אבל למרות זאת הם מתעלמים ממנה. במילים אחרות, אין בעיה של ידע ויכולות אלא בעיקר בעיה של מוטיבציה ("אני יודע שאני צריך לעצור לפני מעבר חציה, אבל אני בכל זאת לא עוצר"). הקמפיין הנוכחי ביקש ללמד את הצופים כי "אם בן המשפחה שלהם היה מחכה במעבר חציה כנראה שהם היו עוצרים". בכך להעצים את תחושות האשם ולגרום לכולנו להיות טובים יותר ומתחשבים יותר.

קרדיטים

לקוח הרשות לבטיחות בדרכים

משרד פרסום לפ"מ

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio