לבנות עתיד משותף בשכונה השיתופית

לבנות עתיד משותף בשכונה השיתופית

תמצית האסטרטגיה

בשלב הבא לאחר שבנינו את הבסיס המותגי, התחברנו לנושא החשוב ביותר למשפחות צעירות בבחירת שכונת מגורים: איכות החינוך ועתיד הילדים. לצורך כך, עלינו שוב עם קמפיין שהציג רוכשים אמיתיים עם ילדיהם. הורים שלכל אחד יש חלום אחר עבור הילד שלו.

קרדיטים

לקוח שפיר הנדסה

משרד פרסום מקאן תל-אביב

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio