שולטים במזג האוויר

תמצית האסטרטגיה

תדיראן מתקשה לפרוץ כמותג ולהוביל את שוק המזגנים, בעיקר ברמת הנכסיות.
המשימה הייתה לבנות למותג אסטרטגיה מותגית שתבדל אותו מאלקטרה וטורנדו ותאפשר גביית פרמיה.

בכדי ליצור בידול מעורר השראה לתדיראן השתמשתי בעובדה שתדיראן יוצאת לשוק הבינלאומי. מהלך זה סיפק לנו הזדמנות למצב את תדיראן כמותג גלובלי, "פרימיום להמונים" , Ruler, שעוזר לכולנו להשיג את הפנטזיה האולטימטיבית: "לשלוט במזג האוויר". בכך, לזהות את המותג עם ערכים ואסוציאציות של מותגי לייף סטייל מובילים.

הקמפיין שינה את מעמד החברה והמותג. תדיראן חזר להוביל את השוק וצמצם פערים של חמש שנים. חברת תדיראן עברה את שווי מיליארד ש"ח וסגרה את השנה הטובה בתולדותיה.

קרדיטים

לקוח תדיראן

משרד פרסום ברודה קפלן

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio