משיקים תת מותג שמזוהה עם חופש וחוויה

תמצית האסטרטגיה

מיתוג פרוייקט נדל"ן יכולה להיות משימה מעט מתסכלת. אתה נדרש להשקיע המון משאבים כלכליים בכדי ליצור נחשקות ואופי לפרויקט ואחרי 3 שנות שיווק המותג מאבד מהרלוונטיות שלו.

לכן, בפרויקט דמרי יאמא ביקשנו לאגד מספר פרויקטים שמתחברים לאותה חווית מגורים ליד הים, בדיוק כמו תפיסת "קלאב מד" ברחבי העולם. 3 הפרויקטים בנתניה, אשקלון ואשדוד מציעים לרוכשים תחושה של חופש, חופש ליצור, לחוות, חופש להיות.

הקמפיין ביקש בצורה נקייה ופילוסופית להעביר לצופים את הריגוש בלגור ליד הים. בלי המון מילים ובלי להראות בניינים

קרדיטים

לקוח דמרי

משרד פרסום חברון זלצמן

© ‫Copyright – Bluecow זכויות יוצרים פרה כחולה 2020

עיצוב ובניית אתר StreetCat Studio